GSCM
TH
FAQs
Home
About GSCM
Degree Programs
Master Degree
Doctor Degree
Admission
Faculty
Faculty
Staff
Students
Students Announcement
Students Works
Scholarships
Thesis/Independent Study
Comprehensive
Information System
Online Register
E-Resevation System
E-Learning System
e-Thesis
Student Work
Infographic
Video
IS/Thesis
Library
Alumni
Student Services
Publication
Journal
e-Journal
National Conference
Inter-Conference
Publication
KM
NEWS
NEWS & Activities
GSCM Announcement
NIDA Activities
NIDA Article
NIDA VDO
Contact Us
Journal of Communication and Management NIDA
Volume 6 Number 1 (January-April 2020)
วารสารการสื่อสารและการจัดการ นิด้า ปีที่ 6 ฉบับที่ 1 (ม.ค. - เม.ย. 2563)
Level of civic engagement on Facebook and factors and motivations to create civic netizens: Case study of Assumption university students - อมฤตา รัตนภานพ และวรัชญ์ ครุจิต (หน้า 1 - 22)
Nation Branding Based on Semiotic Analysis : A Case Study of Thailand Brand - กฤต หงส์จรรยา อัศวิน เนตรโพธิ์แก้ว และ กาญจนา แก้วเทพ(หน้า 23 - 43)
การบริหารรายการโทรทัศน์เฉพาะกลุ่ม: รายการแดร็ก เรซ ไทยแลนด์ - ภูมิชนะ หนูชูแก้ว และ โมไนยพล รณเวช (หน้า 44 - 57)
Shopping Center: Development of Communication Design Corresponding to Consumer Lifestyles by Generation - สาโรจน์ เลิศพงษ์วรพันธ์ (หน้า 58 - 87)
การใช้การตลาดผ่านดนตรีเพื่อสร้างการรับรู้ตราสินค้า - นภพรรณ วรสิทธิ์ และ โมไนยพล รณเวช (หน้า 88 - 109)