GSCM
TH
FAQs
Home
About GSCM
Degree Programs
Master Degree
Doctor Degree
Admission
Faculty
Faculty
Staff
Students
Students Announcement
Students Works
Scholarships
Thesis/Independent Study
Comprehensive
Information System
Online Register
E-Resevation System
E-Learning System
e-Thesis
Student Work
Infographic
Video
IS/Thesis
Library
Alumni
Student Services
Publication
Journal
e-Journal
National Conference
Inter-Conference
Publication
KM
NEWS
NEWS & Activities
GSCM Announcement
NIDA Activities
NIDA Article
NIDA VDO
Contact Us
Journal of Communication and Management NIDA
Volume 7 Number 3 (September-December 2021
วารสารการสื่อสารและการจัดการ นิด้า ปีที่ 7 ฉบับที่ 3
สารบัญ
The study of Japanese Idol in Thailand: The Impact of Interpersonal Attraction and Parasocial Interaction on Parasocial Relationships and Attitude Homophily - Peerawat T.& Vikanda P. (หน้า 1-19)
YouTuber: Self-Identity Formation of Online Content Creators - Pataraporn Sangkapreecha (หน้า 20 - 34)
การจัดทำฐานข้อมูลการเปิดรับสื่อ และสภาพการณ์ของสื่อ ปี 2563 - นิภากร กำจรเมนุกู และคณะ (หน้า 35 - 50)
การสร้างสรรค์ภาพถ่ายดิจิทัลเพื่อใช้เป็นสื่อในการประชาสัมพันธ์การท่องเที่ยวของจังหวัดตาก - วัฒนา เจริญชัยนพกุล จักรีรัตน์ ณ ลำพูน และ สุเทพ เดชะชีพ (หน้า 51 - 68)